Utbildningsdag 1

Ja då har man börjat på SJ idag då, känns skitbra! Är verkligen förundrad över hur många pärmar med information vi ska kunna om 1månad...Fick hem en ryggsäck med 4 pärmar och massa andra lösblad plus en mapp, de vägde la en 10kg eller nått...kanske inte 10 men iaf 5!
   Verkar vara helt okej folk! Några människor gillar jag mer än andra, men så är det ju alltid...och över lag verkar alla toppen.
   Vad gjorde vi då idag? Vi fick tonvis med information inprentat om SJ AB som företag...Allt från uniformsreglementet till säkerhetspolesy och företagets mål i en härlig kompott! Har tagit in så mycket information så jag nästan glömt vad vi pratat om, hehe, kanske inte så bra men jag tror det kommer tillbaka när det sjunkit in medan jag sover...

Imorn är det om kundbemötande om jag inte minns helt fel...ska bli riktigt intressant!

Det bästa med dagen var att vi fick ett schema för hela teoriutbildningen, dag för dag! Helt underbart att veta det mesta ifrån att varit ett vandrande ? och inte riktigt insett vad man gett sig in på...

Detta är ett äventyr som jag nog sent kommer att glömma, mina förväntningar på denna utbildning är enormt hög nu när jag fått veta vad den innehåller...en riktigt bra merit till senare, om man ska söka sig vidare i turism- och servicebranschen!

Slutsats för denna dag: Intressant, spännande, nya trevliga människor, lite långt och extremt trött är jag nu! inte van vid tidiga mornar och "skolbänken" längre...men det är bara att vänja sig!

Idag höll vi på från 08.30-16.00(skulle vart 16.30, men vi hann allt innan så vi fick sluta lite tidigare, grymt skönt!) Imorn är det 08.00!!uch! till 16.00...

Efter utbildningen svängde jag förbi Micke och Petra, ville och Svante för att berätta lite om dagen...Ville va riktigt busig och tjatig! haha..och Svante var tyst och söt som en liten mus..I love<3

Imorn kanske det blir att göra Örebro med Mikaela, vi får se om vi orkar, hehe..

Nattinatt!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0