Paisleymönstrad vår och sommar?

Hittat en sjal som jag verkligen vill ha, så nu är det ut på jakt i veckan!
   Visserligen är jag ingen sjalmänniska egentligen, men den är så himla fin! Sen är den tänkt mer för håret tror jag än runt halsen, för som sagt är inte det riktigt min grej...

image41Sjalen är från H&M och borde väl hittas ganska lätt hoppas jag...


Har även en favorit tunika i Paisleymönster, den köpte jag för 3 somrar sen på Gina och den är guld att ha till och från stranden en het sommardag! Den blir garanterat framplockad till denna sommar med!

Jag gillar Paisleymönstrat i rätt färg och i rätt mängd, kan lätt bli förmycket tyvärr...sen, om man har otur kan man se ut som en hippie-för mig hörde dom hemma på 60/70-talet, right?















Ha en skön och slapp söndagseftermiddag!

<3mme

ps.idag ska jag fira Mathias lite för han fyllde i fredags, men jag har inte hunnit gjort det innan...så idag blir det tårta, tjoo!

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg faktiskt.

2008-04-06 @ 13:50:44
URL: http://morrison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0