Latte & Biskvi=oslagbart!

I morse skulle jag gått upp kl.0800..men eftersom jag älskar att ligga och dra mig(även fast jag vet hur farligt det är) så gjorde jag detta även imorse...Det resulterade i att min "snooze" trycktes av av mig när jag hade somnat om, därför ringde det inte igen efter 10min..Jag vaknade 09.06 och tänkte, borde inte klockan ringa nu...tittar på mobilen..Oopss! Jag har försovit mig!!! Skulle vara ner på Turistbyrån kl.09.30..så det var bara att fräscha upp sig så snabbt som möjligt och kasta i sig frukosten, slänga sig in i bilen och köra som en galning(ajabaja!) ner till stan..var 10min sen, men det gjorde ju inget för jag skulle inte öppna upp förns kl.10.00 så det var ju lugnt..
   Men dan blir aldrig riktigt riktig när man försover sig...Man blir helt vimmelkantig och hänger inte med alls..Nu börjar det orna till sig så här efter lunch, tack vare min Latte och Biskvi..den kombinationen är oslagbar när man behöver komma på fötter igen!


image52image53

Solen skiner! Underbart! Blev ingen mjukglass idag, för jag kunde inte hålla mig igår så jag åt en liten bägare efter jobbet! Mums vad god den va!

Min bror Mathias hjälpte mig med högtalarna i min pärla..fick köpa nya för orginalhögtalarna hade den förra ägaren plockat ut(blev riktigt snopen måste jag säga!) Så Nu är det musik i min bil..låter bra för att vara så små högtalare! Perfekt att han kunde hjälpa mig denna vecka för imorn bär det av ner till Motala för att hälsa på Mikaela! och då kan de va skönt att ha lite musik när man kör så långt! sen på fredag ska jag ju till Martin och då är det okså bra med musik, för då går körningen bättre och det känns som tiden går fortare!

Ser fram emot imorgon när jag får träffa min klippa, Mikaela! Vi ska göra lunch hemma hos henne och sen kanske hitta på nått mer spännande, vi får se..Alltid roligt när hon och jag umgås!

Ha en underbar dag!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Le Petite Praline

Hejsan!
Va kul att du tyckte om våran klänning :)
Vist kan vi sy en klänning till dig :)
Vill du ha våran maräng klänning? Vill du ha champange färgen eller någon annan?
Du kan väl skriva till våran mejl [email protected], så kan vi prata mer om det :)
Mvh
Jacqueline & Nataly

2008-04-16 @ 16:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0