jobbjobbjobbjobbjobb

vakna 07.00
åt frukost och duscha m.m
jobba för pappa från 08.00-15.30
hjälpte boror byta däck på bilen
scouterna 17.30-18.45
jobba på aspa 19.30-23.20

en slitsam dag, minst sagt...stel som en gammal tant. Imorn lär det inte va bättre.
00.20-DAGS ATT SOVA KANSKE?

Morgondagen består av sova fram till lunch och sen jobba på designrummet. På kvällen åker jag förhoppningsvis till Martin<3

Såg en lite smålustig sak idag, utanför fönstret. En hare kom i full fräs, studsande över bakgården, med en räv hack i häl ,flåsandes...men som tur var för mitt djurvänssinne så var haren snabbare...helt plötsligt så tvärvände räven!? Och jakten var över! Skönt slut på denna upplevelsen...om jag hade sett räven fått tag i haren hade jag nog sprungit ut och skrikit! Visst naturen har sin gång, men sånt kan jag inte se live och veta att jag inte hjälpte den stackars haren...
   Men som sagt så klara den sig bra och jag kan sova gott och drömma söta drömmar, skönt!

Natinatt..
<3mme

image39

Kommentarer
Postat av: paulina.

Godnatt!

2008-04-03 @ 00:32:01
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0