gyllene tider<3

-Med ögon klara som stjärnorna och doft ifrån syrenens land. 
Där i den sömn som staden sover, hon går och väntar på sin chans.

-Ensam i världen, här är jag. Är jag stark eller svag?
Det spelar ingen roll...

-En pojke reser till månen. En annan, siktar mot solen.
En tredje, kommer aldrig iväg...

-Snurra runt i en stad som glöder, som viskar:
Bli min i natt!

-Din mun tätt emot min. Hjärtat snabbar på.
Jag ser på dig, och du ser på mig

-När jag vaknade upp under himlen,
kände jag värmen av din kind.

-Jag faller ner på knä och ber en stilla bön.
Ber om att din kärlek ska få leva och aldrig nånsin dö...



-Tidig söndag morgon, bara tuppen var mer vaken än jag.
Där han satt på sitt torn och undra om allt var som det ska...
deras poetiska texter smälter mitt hjärta!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0