Friends, Love, Shopping, Party!

Härligt, idag blev jag väckt av att en gubbe gick i trappuppgången och vissla..de va helt okej, men sen satte han igång nån maskin...och det gillade jag mindre! Det låter som hela huset ska falla ihop, hehe..Men de håller ju på med renoveringar i hela Martins trappuppgång så det får man la ta..Lite tråkigt att bli väckt bara, hehe!

Snart ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite frukost..Efter det bär det av i min lilla pärla till Marieberg för lite shopping med Annie och eventuellt Sofia! Vi ska köpa något bra till Hannah.
   Ikväll blir det ju stor fest, ser verkligen fram emot det! Få träffa alla vänner och så! Och bäst av allt är att vi ALLA tjejer träffas för första gången allihopa på 7½ månader!!! Ska bli så kul! Både Sofia OCH Annie är ju hemma nu, känns riktigt skoj!

Nepp duschen va det va!? Haha..Ska för övrigt hitta en top till i kväll, för jag har än så länge bara byxor och skor...och bara BH till vill man ju inte ha, hehe! Så får hoppas på god shoppingdag helt enkelt!

I morgon ska jag jobba på kvällen, ute på Aspa...uch, vill inte alls det! Skulle helst bara gosa med Martin hela dan! Men man måste ju ha pengar, tyvärr...
   På söndag blir det nog att bara slappa tror jag, ska bli skönt!

Ha en härlig dag! Och ha en trevlig helg!
<3mme

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0