försent för Edelweiss

När Håkan Hellström blev känd för, jag vet inte hur många år sen? Då tyckte jag hans musik var riktigt kass! Att han sjöng falskt och att hans texter var bara blaj!
Men ska jag vara ärlig så tror jag att jag bara ville vara emot mängden som älskade honom, sen tror jag inte att jag förstod innebörden i hans musik...det gör man ju inte helt och hållet nu heller..men det är väl det han vill, att man ska tänka själv och filosofera!
I dagens läge så tycker jag Håkan Hellström är en stjärna, han sjunger falskt men på ett skönt sätt, skriver texten som får en att bli glad när man är ledsen, och livet känns smått hopplöst men man vet att det inte alltid kommer att vara så..

Ser fram emot att lyssna på de nya låtarna som kommer? har kommit? I vilket fall som helst så är "För en lång lång tid" en riktigt sjön låt! Håller ni inte med?

image42

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0