Roadtrip!

Idag har jag åkt med Mikaela till Norrköping. Det var trevligt! Hon skulle på anställningsintervju och ville ha lite sällskap (och en kartläsare).
   När vi kom till Norrköping var det snöblask och skapligt halt med sommardäck, men det löste sig. Vi kom hem helskinnande!
   Åt på Chill Out i Motala, kycklingspett med jordnötssås och ris- finns det något bättre? Sedan en fika på Ströget, kaffelatte och en dilikatoboll. Riktigt gott och mycket trevligt sällskap, finns nog inte trevligare!

Efter vår roadtrip släppte Mikaela av mig på Torget i stan. Då gick jag till Letex för att se om de hade någon fin topp till lördagkväll. Ska på inflyttningsfest hos Hannah och Chrille, i Örebro. Dessvärre så hade de inget som föll mig i smaken idag.
   Det gör inget att jag inte hittade någon topp, ska ju ändå till Örebro imorn. Bättre utbud där! Ska klippa mig hos Hannah och sen shoppa lite, om jag hittar något. Ska tillbringa eftermiddagen, kvällen och natten hos min pojk. Alltid lika mysigt att ses!

I helgen får jag träffa mina vänner, ska bli kul, vissa var för länge sen man såg, pinsamt längesen till och med...

Nu ska jag krypa till kojs, är ganska trött. Pappa höll mig vaken igår till 01.30 för han visade mig släkttavla och vår egendom, gränsdragningar och några gamla foton. Men det är alltid intressant när pappa berättar om sin uppväxt tycker jag!!!

"Grattis Zinkgruvan nu öppnar Dressman sin nya butik. Köp två skjortor och få en varmkorv med senap av Fshiv"
Min kära bror Batos (Marcus Johansson), skulle driva med min pojkvän Martin problemet var att det var Annie jag prata med, hihi!

Sov sött!
<3 mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0