Rak

Det blev rak lugg och lite tillsnyggning, nöjd.
   Tina var också hos Hannah och klippte sig, hon färga håret också, blev jättefint!!!
   När vi va hos Hannah fick vi te ock kaka, smarrigt. När vi var klara hos frissan så åkte vi tyill McD och åt, så gott! Var riktigt hungriga...
   Försökte hitta en topp till lördagkväll men det var inge roligt för det regna ute och det blev bara jobbigt,  så ska kolla en sväng idag innan jag åker hem från Martin.

Ikväll blir det jobb på Aspa, just nu känner jag inte alls för det men det blir nog kul när jag väl kommer dit...
Ska försöka hitta ett par skor som jag kan ha när jag serverar..inte det lättaste sen vill man inte lägga ut en hel förmögenhet på sånna skor..

Ser fram emot imorgon, ska bli kul!!

"Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag"
Fred Åkerström - Jag ger dig min morgon

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0