Sjukt trött i huvudet

Varför då kan en ju undra.. Jo för att jag har pluggat mer den senaste månaden än på hela utbildningen, nej inte riktigt men det känns så just nu. Jag har haft som en princip att inte plugga på helgerna men både förra helgen och den kommande helgen har jag fått släppa den principen, då vet en att det är alldeles för mycket när det blir så.. Idag var sista dagen på termin 5. Vi från FSAstud var inte till T6 som tar examen idag och gratulerade dem och gav dem lyckönskningar och ett måttband. Jag kramade om Åsa och sa att jag är snart ikapp haha. De såg så glada ut, lättade. Jag längtar till 3 juni, då är det min tur att ta examen. Först väntar sista terminen som börjar på måndag. En månad sen är det dags för vfu, idag ska jag söka plats så vet inte än var jag hamnar. Har haft det så bra de andra gångerna och hoppas jag får det så nu med. Dock är jag nervös för att hamna någonstans jag inte vill eftersom jag har fått mina förstahandsval de andra gångerna, alla goda ting är tre, jag hoppas de är fyra, det är ju ändå mitt lyckotal och födelsedag haha! Imorgon ska det pluggas på förmiddagen men på eftermiddagen får jag, vad jag anser vara, min belöning. Jag ska åka till Motala till min bästis och fira hennes son Sigge, han fyllde 1 år i onsdags. Ha en fin helg fylld med precis det du vill<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0