ikapp

Äntligen är jag ikapp med allt i skolan. Fick resultatet från omtentan jag skrev den 19/10 nyss och jag klarade den. Känslan att vara ikapp är helt fantastisk! Imorgon ska jag skriva en tenta igen, rädslan om att behöva göra om den finns och den gnager. För skulle jag behöva göra om den så är det en lördag jag ska vara i Stockholm för FSAstud. Så snälla ni, tänk på mig imorgon, skicka mig styrka och energi, jag vill så gärna klara denna tentan, jag är trött på att behöva göra dubbelt arbete. 3 tentor på mindre än 6 veckor, 3 olika kurser, 18 Hp. Bara morgondagen kvar. Jag ska göra mitt allra bästa men som sagt är jag rädd att misslyckas. Eller rädd och rädd, jag vill vara ikapp och slippa känna mig som en hund som jagar kaninen runt en bana. Jag vet ju att jag klarar mig till slut. Det vore bara så fantastiskt att klara sig från början.
Jag ska försöka tro på mig själv för jag vet att jag kan men jag behöver lite stöd och pepp, ensam är inte stark.
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0