Bye, bye, love!

"...Bye bye happiness
Hello loneliness
I think I'm-a gonna cry
---
There goes my baby with someone new
She sure looks happy, I sure am blue"

Vid fyratiden i eftermiddags sålde jag min bil. Jag ville inte egentligen men så kan det vara när man är student!
Har många fina minnen med mina vänner i den bilen. Nu är jag billös och känner mig lite tom. Ja lite mindre fri.
 
Det är det en bil kan göra, ge frihet. Denna frihet med att ha en egen bil har jag haft i 4½ år, det är inte lätt att bli utan den.
Nej livet går ju inte udner. Men ytterligare en omställning mot det liv jag en gång kallade min vardag.
 
Fånigt kanske endel tycker? Det struntar jag fullständigt i, så det så!
 
 
Blogginlägg från när jag precis hade köpt min Silverskatt!
 
Tack för den här tiden, jag kommer väl se dig emellanåt ändå. (En kollega som köpt den av mig, hon sköter nog den fint!)
 
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0