Så är det

Paret som var och kollade på vår lägenhet i tisdags tackade nej i fredags. Tungt, för deras var verkligen ett riktigt bra alternativ för oss. Men så är det. Bara att komma igen! På måndag ska jag ringa alla hyresvärdar igen och tjata. Hoppas de resulterar i något bra!

Jag har jobbhelg. Jobbar 11h idag men bara 3h imorn, så det är ju skönt att ha det mesta gjort dag ett. Sover i Stockholm. Har redan varit där en gång idag.
Jag blev varm i hela hjärtat när jag kom innanför dörren på jobbet idag på fm. Det första jag hör är "HEEEEEJ MATHILDAAA! Vi ska jobba ihop idag, de du. Det blir roligt. Vi har ju saknat dig!!!"
Allt går så mycket enklare när man har så goa kollegor!


En sak som är tråkigt är att Martin och jag var bjudna hem till några vänner, han får god mat och trevligt sällskap och det är ju bra. Men jag hade gärna viljat vara med. Men det blir kanske fler gånger, hoppas på det.

Jag slutar tidigt imorn så jag är hemma till kl.11. Då ska jag baka. Sen kl.14 ska jag till Sofia, vi ska ha knytisfika. Massor med härliga tjejer ska dit!
Kl.16 ska jag vara i Kumla. Då är det hudvård för hela slanten. Blue Mineral VIP kväll. Ska bli SÅ roligt!

Ha en fin helg mina vänner! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0