Stressmagen, hej på dig du gamle...inte vän!

Såja, där kom magkatarren..

I vardagsrummet ligger Martin på golvet med foten i högläge, grabbarna är här, de hade med chips och julmust till honom och nu hör man ljudet får denna däringa fotbollen. Själv försöker jag lugna magen med allt möjligt varmt, men tror nog ett avsnitt Hart of Dixie ska få tankarna på annat och magen att lugna sig.

Scouterna var så duktiga när de övade inför avslutningen nästa vecka. Blev så inspirerad av musiken att när jag kom hem tog jag fram adväntsljusstaken och gjorde iordning den, kanske ändrar om den om ett tag.

Längtar till julen, i år är hela familjen "Johansson" samlade, underbart! (Och jag slipper jobba i julstressen! Bara bonus!)

Snart är det en ny dag, lugnare dag med grupparbete, skönt.

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0