Till Martin, min första och sanna kärlek!

Hela sju år med min kärlek! Min första kärlek. En kärlek som aldrig tagit slut, även fast det var några år mellan första kyssen, till vad jag tror på är livslång, äkta kärlek.

Du vann mitt hjärta när jag såg dig för första gången, det var på en resa till Liseberg med Zinkgruvans skidklubb som jag fick följa med Cissi Sjöberg på, augusti 2000!

10 november 2001 fick jag min allra första kyss. Det var en fredagkväll, vi var på ungdomsgården "Trikån". Jag gick ut, för jag ville så gärna ta kontakt med dig, men vågade inte. Och när jag går ut från byggnaden hoppas jag på att du ska följa efter. Och det gör du..

Egentligen har det aldrig funnits någon annan än du.

Nu har det varit du och jag sedan månadsskiftet september/oktober 2004. Upp och ner och upp igen. Är så lycklig med dig! Du är allt jag vill ha. Du är världens bästa!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, djupt och innerligt. Hoppas att de sju åren kommer att gångras 20 gånger om! Minst.



<3mme


Kommentarer
Postat av: Michaela

Grattis till er <3

2011-10-02 @ 11:03:29
URL: http://youneedahero.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag vet inte om jag är extra känslig eller vad det är med mig, men jag sitter och gråter åt det du skrivit. Så fint!

2011-10-02 @ 16:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0