Upp som en sol och ner som en pannkaka

Nä inte riktigt så.. Men nästan.
Gick upp vid halvniotiden. Satte igång med att göra scones för Emma skulle komma på frukostdejt. Så kokade jag lite ägg. Till de drack vi te, från Harrods fancy värre. Den kungligabröllopsblandningen med rossmak. Och lite juice. Planerade lite för nästa helg. Hade de så kul och lyssna på mycket skojigmusik! Och vipps var de 15min tills jag skulle sitta i bilen och jag stod med pyjamas haha! Så in i duschen och skynda skynd. Obotlig tidsoptimist javisst! Men självklart var jag på jobbet som jag skulle. Dock smått irriterad över att det var Hallsbergsmarken idag och jag inte visste om de, så jag fick ta en crusingtur som jag inte uppskattade.. Men men. Humöret på topp. Väl i Sthlm så skulle de ju självklart bli strömlöst för 16:11 avgånngen på Uppsalapendeln, värdelöst. Men jag fick beröm av resenärerna för jag svarade på deras frågor så bra. Ja men jag är ju rätt bra på mitt jobb så de tackar jag för att man blir lite uppskattad också!
Nu ligger jag i sängen på hotellet i Uppsala och är allmänt uttråkad! Kollar på riktigt kassa tvprogram. Kan tänka mig att sova, problemet är att jag inte är de minsta trött. Så underhåll mig någon?!!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Blåbär

Hallonlover, du är så bra :)

2011-05-06 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0