Tomtar och Troll

Jag har vägrat att se Sagan om ringen triologin av ren principsak, alla ville se filmerna - jag blev anti. De är så jag fungerar oftast.
   Men nu sitter jag här i soffan, hopkrupen med filten över mig, och har blivit övertalad att se den första filmen. Hur gick de till? Jag måste verkligen va sjuk...
   Men eftersom den snart är 10 år gammal, så är det väl okej. Men jag gillar när folk säger, "Du vet den och den eller så och så som i sagan om ringen", och jag kan svara "Nej jag vet inte för jag har inte sett dom filmerna".
   Martin gick inte med på att se Red riding hood, så då kom vi in på denna. Han jämförde med Twilight osv.. Dock tror jag jag gillar vampisarna mer..
   
 Ger den en chans. Det värsta är väl att man kommer vilja se de andra två filmerna, hur bra eller dålig den första va.. Min nyfikenhet är min svaghet.
   Återkommer med utvärdering. 9h med tomtar och troll, då kör vi! Eller ja, vi börjar med 3h.

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0