Inga ursäkter duger

Vaknade precis. Innan klockan ringde. Händer inte allt för ofta, men vad skönt det är när man gör det. Känner sig piggare, helt utvilad. Eller jag är väl fortfarande lite trött, haha men bara jag kommer ur sängen så är det ju lugnt. Smygtittar ut genom fönstret och funderar på om de regnar eller inte. Ser så grått ut, men förmodligen så är de uppehåll och jag som har skitiga fönster, haha. Ja de är bara att piska igång sig själv och på med träningskläderna. Inga ursäkter. Om de regnar spelar ingen roll, jag får hoppa in i en varm dusch efteråt och hinner ta en tupplur om de skulle behövas innan jobbet.. Ja så, piskipisk ut och spring! <3mme

Kommentarer
Postat av: Steinkatharina

God bless you

2012-02-03 @ 08:14:59
URL: http://steinkatharina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0