Fegis!

Japp, jag toppade och fixade till luggen lite...frisörskan rådde mig till, att om jag inte va helt säker (med tanke på att håret är så långt) så skulle jag fundera en stund till. Så nästan gång jag kllippte mig skulle jag klippa kort. Hon sa att jag skulle passa i kort, men hon ville inte säga "gör de"...hon ville väl inte att jag skulle ångra mig.

Så till jul åker halva håret av...så nu ska jag "njuta" av att vara långhårig, sen ska de bli skönt att få en liten kort frisyr, hihi..

Så ja, little chicken I am! Men de är väl söta?

Snart lunch på stan med roliga kollegor!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyklingar är söta, men du är ännu sötare. Kort hår eller långt spelar ingen roll:) Puss!

2009-10-22 @ 14:54:27
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa det låte rbra det :) Hinner du klura på det lite till! :)



Ja kika in där någon dag, dom har ju inte mycket kläder för oss, men hittade iallafall en klänning eller tunica variant! en rosa :)) hihi fin fin.

2009-10-22 @ 19:01:40
URL: http://saaracl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0