Segare än gelégodis!

11:45 gick jag upp. Skulle gått upp när klockan ringde 09:00, varför gjorde jag inte de? Jo för att jag stängde av den i sömnen...Varför så trött?

Nu är det bara att hoppas att jag kommer upp imorgon bitti. Ska upp 02:30. Hur ska jag kunna somna ikväll?
   Jaja, de går väl...bara jag vaknar så ska de väl gå att jobba utan problem!

Strax ska jag se på reprisen av Gossip Girl, eftersom jag inte kunde se de igår, då jag smaska på tårta av fulla fat!

Senare ska jag tvätta de jag inte hann i helgen. Och ikväll ska tårtorna ur kroppen. Det blir jympa med Mira! Hon är så snäll som släpar med mig, det behöver jag!

Jag vill för övrigt ha mer snö, spolarvätska och nya vindrutetorkare, haha. De två sistnämnda borde införskaffas snarast, redan igår borde de ha varit fixat..

Det börjar mörkna, så nu ska jag tända min stjärnor och min ljusstake och få lite mysigt här..
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0