Längtan

Nu har jag hämtat hem två olika NYC-guider. Så nu Mikaela, nu har vi saker att göra! Sedan har jag hittat ett hotell, som verkar helt okej...Nu vill jag bara få grönt med semestern! Så man kan boka allt!

Martin bjöd på PizzaHut-buffé förut, så gott så! Och ikväll bjuder jag igen med lite bio, tredje filmen i Stieg Larssons triologi om Millenium, Loftslottet som sprängdes.

Nu är de bara att fortsätta plocka, så kanske jag får Martin att dammsuga, hihi.

Tonight's gonna be a good, good night..

<3mme


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att jag har dig som fixar:) Så fort vi får grönt måste vi träffas och boka och planera:)

2009-12-12 @ 19:47:28
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0