Familj, vänner och kärlek!

Fredagens shoppingrunda resulterade i en ny sminkväska(äntligen!), en ny väska(ville ha mörkbrun men orkade inte leta längre så det blev en svart iaf...men den är jättefin!) och en svindyr "concealer" från Make up Store(men den var asbra!)
   Dessvärre hittade jag ingenting som jag ville köpa och ha på mig till intervjun...så jag får hitta något här hemma ändå. Fast ska iofs ner till stan, kan ju alltid kika på Letex, kan ju finnas något där!
   Jag har bestämt mig för mörka jeans, en finare t-shirt och någon slags cardigan...skorna är fortfarande panikfrågan..men men, de löser sig nog...får lägga på min charm så lägger dom inte märke till kläderna (I wish, hehe)

Fredagkvällen spenderades i soffan med Martin, vi käka pizza och tittade på film, riktigt mysigt!

Lördagens förmiddag gjorde jag så lite som möjligt, på kvällen var det jobb för hela slaten men kom hem hyfsat tidigt ändå...

Söndagens kalas var riktigt trevligt! Mammsen lagade supergod mat! Först var det någon nötstek med klyftpotatis och en jättegod sås+tzatziki och sallad...efterätt var Marängsviss(så himla gott!!!!) Sedan var det fika med tårta och bullar...Alla var så mätta att vi låg utslagna i soffan efteråt, men det brukar bli så när mamma fixar kalas(Me like, me LOVE!)
   Tyvärr blev inte Ville speciellt trött, så faster fick leka med honom, för alla andra var för trötta...Så jag tänkte att det är lika bra att gå ut(för man blir ju trött av friskluft, iaf jag) och så letade vi efter en boll...Så kastade han den ner för berget här utanför huset och sa...Thilda du kan hämta den! Haha, vilken unge! Vet verkligen hur man kör med folk...Sen sa jag att han fick hämta den, och det gjorde han, men när han kommit 3m ifrån mig sa han, Du får följa med!
   Så faster fick rejält med motion när hon sprang upp och ner för berget efter en boll, men vad gör man inte för en sån solstråle?!

Igår så tittade jag på 11avsnitt av O.C säsong 2...så nu är det bara 13 kvar! Det är ju så bra så att man inte kan sluta titta! När jag har sett slut på denna säsong kommer jag att vilja köpa säsong 3...hoppas den går ner i pris tills dess...
   På kvällen/natten slog jag en plingeling till USA! I andra änden svarade Sofia! Så himla glad blir man att prata med henne, det är så roligt att höra vad hon pysslar med...Känns som vardagen här hemma står stilla när hon frågar om det har hänt någonting...för oftast händer det inte så mycket här omkring...Men hon skulle iaf hålla tummarna för mig på fredag, och det tycker jag att du också ska göra!
   Hon mådde iaf bra och så skulle hon till L.A över helgen, intealls avis, hehe! Snart(om 1månad) kommer hon hem igen, känns som hon varit borta väldigt länge fast samtidigt har det gått väldigt fort, märkligt...Saknar henne i alla fall!

Sen så saknar jag Annie, trots att det inte var så länge sen jag träffade henne...Men när tjejerna träffas och alla inte är med, så känns det verkligen tomt!

Måste snart hitta på något med tjejerna här hemma! Känns även de som det var evigheter sen!

Och min älskade vän Mikaela...Saknar att inte kunna träffa dig varje dag och gå till skolan och snacka skit om allt och inget...och själklart Rix Morgonzoo!!

När man slutar skolan så blir det en stor omställning. Plötsligt så har alla sitt eget och plötsligt blir allt så komplicerat och krongligt att ses...Det gillar jag INTE!

Försvinn inte, var kvar hos mig! Låt det inte dröja veckor, månader, år innan man hörs och ses, så får det inte bli!

Med kärlek
<3mme

image28

ps. Glömde nästan att berätta helgens stora nyhet! Min bror Mathias och hans flickvän Johanna har förlovat sig! Grattis och all lycka till dom!!!Så glad för er skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0