Vikariat, Gotland, London och Ullared

Har inte skrivit här att jag skrivit på för 1 års vikariat på Ortopedklinikens rehabenhet på Västmanlands sjukhus i Västerås. Jag kommer se mina kollegor från i sommar varje dag då de har samma matsal. Min mentor kommer vara den jag hade som handledare under min Kua-placering i våras. Känns skönt att inte behöva oroa sig för jobb!

Jag känner mig väldigt liten just nu, är hemma och är sjuk. Martin är i Norge och stora delar av familjen är på Gotland. Jag önskar så jag kunde vara där jag med. Men jag och Michaela åker förhoppningsvis dit över en helg i slutet på september, som jag längtar efter min älskade ö och jag blev så glad för att hon vill med.
Har även bokat in en helg till London med ett gäng tjejer, jag hoppas få gå på musikal!
Sen har jag ju Ullared inbokat i slutet av augusti. Så ser mina små, men ack så välkomna, semesterplaner ut för i år. Nästa år hoppas jag på en 4 veckor lång njutbar semester.

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0