Framtid

Jag har varit sjuk i några dagar, missat två dagar av praktiken första veckan, skittråkigt! Imorgon missar jag jobb också.. 
Idag var jag piggare än föregående dagar så jag bestämde mig för att ta tag i något jag tyckt varit jobbigt, att söka jobb. Men det första jobbet som dök upp när jag knappade in min sökning "Arbetsterapeut" "Sverige" "Örebro län" kom ett jobb upp som jag inte sett förut. Semestervikariat till Askersunds kommun, distriktsarbetsterapeut. Ivrigt la jag in allt för att söka, kollade igenom att jag gjort rätt och skickade sedan ansökan. Jag blev så nervös att jag började må illa. Jag vill så gärna ha en intervju, i min hemstad, för bra för att vara sant? Håll tummarna! 
Skickade iväg några ansökningar till men jag måste erkänna att det tar på krafterna att söka jobb. Skriva i samma uppgifter gång efter annan, efter några så kände jag mig som mattadoren i Ferdinand, jag ville slita mitt hår, det var nog mest för febern skull. Imorgon blir det att söka fler jobb. Som sagt håll tummarna! 
 
Ikväll har jag sett På spåret, Nina Persson i love you! Hon är ju bara så bra!
"And maybe dreaming of houses can save me
Give me a place where it's quiet
And my head can rest"
 
Jag ska krya på mig och så önskar jag er en trevlig helg <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0