Tävling

Jag är med i en tävling på jobbet, SJ. Intersport Challenge heter den och vi ska samla in pengar till Barncancerfonden. I mitt lag är vi 7 personer, 5 kvinnliga ombordare och 2 manliga lokförare. Vi heter Teeming team och vårt primära mål är att slå laget Sekten som också tävlar för Hallsberg. Tävlingen håller på i 6 veckor, jag tror att detta kommer hjälpa mig att komma igång med träningen igen. Mitt personliga mål är att samla poäng varje dag. Så minst en promenad om dagen alltså. Jag hoppas komma igång på gym också. Idag körde jag en morgon pw. Gick 6km på 54m och 34sek. Jag var helt slut när jag kom hem för jag gick så fort som det bara gick. Hoppas kunna förbättra tiden på sträckan med, det kan man säga är ett delmål jag har.
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0