Den satt där den skulle!

Vaknade 4:25. Aaaaaaaah, paniiiiik! Hoppade ur sängen, på med uniformen, ner med en banan, mascara och torrschampo. Parfymdusch och tuggummi. Sprang till bilen. Var på jobbet 4:50. Något sen men gott om tid till tågets avgång (5:14). Blev sen upp till Stockholm. Handlade dyr (men så god) frukost på Starbucks. Åt upp hälften. Snabbt ner till tåget hem. Kollade biljetter. Nu andas jag ut i tjänstekupén och äter resterande halvan av frukosten. Solen skiner och jag med den. När jag kommer hem blir det dusch och tandborstning. Eventuellt en tupplur. Sedan några timmar oplanerad tid. Tvättstuga till kvällen och sedan sova. Har samma tur imorgon och hoppas då på en bättre start haha! Imorgon eftermiddag åker jag ner till Karro i Göteborg och på lördag morgon fortsätter vi till Köpenhamn där vi möter upp Annie, Tina och Sofia för en tjejhelg! Nästa vecka jobbar jag 4 dagar och på lördag går jag på 9 dagar ledighet med bland annat en Gotlandsvistelse. Mycket att se fram emot! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0