Tjugohundrafjorton går mot sitt slut.

Det är svårt att endast välja en sak per månad men det är roligt också. Så här spenderaden jag 2014, ett mycket bra år med hela 3 tillskott! Januari: Året startade med att Martin blev morbror för andra gången, Elliot blev hans namn. Februari: Tina fyllde 25 år och det firades med en hejdundrande fest i Åmmebergs Folketshus. Mars: Jag var färgmodell för EGO och fick vara med på en "visning". April: Jag fick baka en doptårta och delta på Sigges dop. Maj: Åkte till Stockholm och gick på musikalen Flashdance med Michaela och Emma. Juni: 10-års jubileum från att ha slutat högstadiet firades på Olearys i Askersund. Juli: Åkte till Köpenhamn med bästa SMAKT, Sofia, Annie, Karolina och Tina. Augusti: Åkte till Gotland med Martin och familjen Carlsson-Berglund. September: Åkte till Oslo och var med på min kusin Kajsas konfirmation. Oktober: Jag blev faster (för femte gången) till efterlängtade Levi. November: Arbetsterapeutsittning med tema Midsommar. December: Firade jul med hela min familj som jag älskar så mycket. Tack för allt mina nära och kära, må tjugohundrafemton bli lika välsignad. Gott nytt älskade ni <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0