På räls hem..

..från Göteborg med ett hjärta fyllt av värme efter en helg hos Karolina med Sofia och Tina. Det behövde jag, komma bort och få ro om varandra. I fredags lagade vi mat och pratade i timmar innan läggdags. I går var vi på stan i Mölndal och shoppade, var på julmarknad på Liseberg och sedan bastade vi, åt pizza och spelade spel. Idag har vi haft en lugn morgon innan Tina och Sofia åkte bil hem och jag tåg (i skrivande stund). Bjuder på en bild från Liseberg och en bild på en sol som tittar fram bakom molnen över Västergötland. Imorgon ska jag till vc och få prata med en läkare, håll tummarna för mig att hon har lösningen på mina magbesvär. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0