Veckan som gått

I tisdags var det ju terminstart och styrelsemöte, det gick toppen. I onsdags var det T1-info och höststart för scouterna. I torsdags var en sorgens dag, min älskade och allra trognaste vän Siri♥ fick somna in, hon var gammal (över 17 år) och inte så pigg och kry längre. Nu sover hon gott efter ett långt och lyckligt liv, min fina kissemiss.
I fredags klippte jag mig. I lördags var vi ett härligt gäng på räkbåten och fick lyssna till en trubadur som var kanonbra!
I söndags var det en dag med serier i soffan och lite kattsaksshopping (17e får vi troligtvis hämta Almost Unreal som vi nog har bestämt oss för att han ska få heta Bosse). Igår, måndag, jobbade jag på tåget. Hade en bra dag fram tills jag skulle hem, då pajade loket och det blev strul, 2,5h sen hem..
Idag har jag varit i skolan och fixat present till helgen, två av mina vänner firar 50 år tillsammans!
Imorgon blir det till att plugga ortopedi (tenta 4 oktober). Torsdag och fredag är det skola än så länge, hoppas få till någon trevlig träff med en vän.
Lördag är det "50-årsfest". Söndag blir till att ta igen sig och samla kraft för en ny vecka. Det kommer jag göra genom att SMAKT ska hänga!

<3mme

Kommentarer
Postat av: M

Såååå fin💓

2013-09-10 @ 21:01:49
Postat av: T

Tack ♥

2013-09-12 @ 08:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0