Mys

Lite suddig bild men det var den enda jag hann att få, Bosse gillar inte kamerablixten (vem gör det egentligen?). Vi funderade på var de höll hus imorse när vi vaknade. Jag tyckte jag hörde en liten nysning under sängen. Böjer mig ner för att titta. Då ligger BoB där och sover på varandra. Så mysigt! Även fast de fightas till och från så är det på lek (även fast det ibland låter helt galet mycket!) De använder inte klorna, ett bra tecken. Tror Benny tycker det är kul med en kompis men han tycker nog det är lite jobbigt att dela sina favoritplatser, favoritleksaker och toan med Bosse. Han vänjer sig nog snart. Det är väl så för barn med när de får syskon. Min mamma har sagt att när hon kom hem med en lillebror till min storebror att han tyckte det var kul men efter en dag sa han "ta tillbaka honom", han skrek tydligen för mycket haha! (Mina älskade bröder, undrar hur många gånger de kände så med mig när lillasyster kom hahaha!)

Jag kollar efter ny matgrupp (äntligen ska jag få nytt! väntat i år på detta haha!), vi har sett en för längesen på Mio som vi fortfarande gillar. Nu har jag hittat identiska på Jysk och på en internetshop för någon tusing mindre, hoppas min fästman blir glad när han kommer hem från gymmet när jag varit duktig och sparat åt oss hehe! Får se om det blir det eller om vi avvaktar ett tag till. Men snaaart har vi ny matgrupp, hurra! <3mme

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad roligt med nytt! Vad ska ni göra med den gamla? Jag är
Fortfarande på jakt efter svarta stolar!

Svar: Ja det ska bli riktigt roligt!!Vi har inte parat om vad vi gör med det, de är Martins, men är du intresserad av stolarna så kan jag förmedla det till honom ;-)
Mathilda

2013-09-23 @ 07:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0