Mörbultat men jag kommer igen!

Nej jag sover inte, jag är död. Skämt osido men jag är helt slut mentalt efter denna händelserika dag! Styrelsemötet gick bra, de andra medlemmarna är ju toppen så då blir det enklare. Sedan föreläsning från 12:30-16:45, totalt 45min rast uppdelat på 10min 5min 30min. De sista två timmarna var utan rast! Korvstoppningen var uppdenbar och jag var mes ungefär de 2 första timmarna. Resten är bara jäspningar och osammanhängande anteckningar. Jag tror inte det bara var mitt fel att der blev på det viset. Föreläsaren har en förmåga att bara mata på så att säga, det funkar inte med mig, jag måste ha annan form av inlärning men det är bara att kötta på och försöka så gott man kan, det som intw gick in idag får jag läsa mig till imorgon. Nu är det dags för mat och sedan slapp i soffan och innan jag lägger mig ska förberedelserna för T1-infon imorgon vara klara. Andas! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0