Jag ångrar mig

Ibland är jag för snäll. Bjöd just bort en "post" jag själv ville ha. Som redan var min men jag ville vara snäll och höra om intresse fanns. Jag får skylla mig själv och jag ska lära av detta misstag. Jag måste våga ta för mig.
Men det kanske är bra för min mage och Martin att vara suppleant istället för ordinarie.
Men jag ångrar mig just nu. Ni vet den där känslan man har som trycker strax under där nyckelbenen möts. Så den där torrheten i halsen. Ja ni kanske inte känner så när ni ångrar något men ni förstår nog vad jag pratar om.

Så kan det gå. Man ska vara snäll men inte dumsnäll...suck!
Nu ska jag försöka vända denna känslan till att glädjas åt att jag gjort något bra för en annan människa som förhoppningsvis får en bra upplevelse och god erfarenhet med sig av detta.
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0