Fynd!

Alltså ibland överträffar jag mig själv. Gick en snabbis på Åhléns i ett ärende helt annat än vad som slutade i påsen. Den hängde där som en solstråle som lös upp den gråa höstdagen. En ställning med rea-kläder. En klänning utan lapp med storlek. Frågade personalen om vad det var för storlek. Då var svaret att de inte visste, att det var därför den var prissänkt till 199:- och att den kostat 1495:- från början. Så 30% på det priset. Alltså 139:-!!! Värt att prova tyckte jag. Och till min lycka satt den perfekt. Bilderna är lånade från nelly.com
Den är mer lejongul än vad den visar på bilden.
Den sista bilden är jag som tagit på mitt fynd! <3mme

Kommentarer
Postat av: M

Där gjorde du ett riktigt fynd! Jättefin:D

2013-10-24 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0