Ledighet är ljuvligt!

I onsdags slutade jag jobbet vid tjugotiden. Jag åkte direkt till Åmmeberg för en grillkväll med Tina och gamla godingar hemma på familjen Larsson altan. På morgonen fick jag äta frukost i hotellklass, vilken lyx! Sedan åkte jag hem till Örebro för att direkt efter åka till Lanna och bada med Martin. Lena, Johan, Isabelle och Jacob var också där. Vi bestämde oss för att äta på kvällen och det blev ett besök på EastWest. Sedan gick vi tjejer på Fashionpack och grabbarna gick till Pitchers och bowlade. Verkligen toppenbra ledighet mitt i veckan. Det gav energi inför jobbhelgen som precis börjat. Allt kommer gå i ett fram till tisdag lunch då jag får vara ledig fram till torsdag morgon. Trevlig helg, vad ska ni hitta på? Jag ska försöka att inte flyta bort i svetten från uniformen på tågena i helgen haha! <3mme
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0