Vackert ute, kaos inne

Solen skiner. Snön faller likt dun från ett kuddkrig. Ute är det vackert. I mitt huvud är det kaos.
Hemtentan inlämnad, håll tummarna för att den räcker till! Sovit ruttet inatt. SÅ mycket att tänka på, min stackars stressmage grät av ilska i natt. Den är arg på mig för att jag inte kan lugna ner mig. Förlåt magen, men om du flyttar ut från min kropp till i typ April, sen kan vi nog komma överens igen..
 
Jag har en omtenta nästa lördag, den jag skrev om i december, som så många kugga på förra året, klart jag skulle va en av dem detta år. Jaja, bara att bira ihop och försöka få in allt och lite till.
 
På måndag startar vårterminen, höstterminen slutar idag. Grattis till alla som exa mineras idag, jag har 5 terminer kvar.
 
Andas. Andas. Andas. Andas. Nu checkar jag in i sovrummet för några timmars sömn! I em kanske jag kan prova att göra Macaroons, fick bakset av några tjejer i födelsedagspresent och macaroons-bakmatta av Emma och Michaela. Men jag ska sova först som sagt, annars är det dömt att misslyckas...
 
Ha en bra dag mina vänner. Och självklart en trevlig helg!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0