När ska ni ha barn?

Ska ha och ska ha? Alla tar det som en självklarhet att man kan "skaffa" barn. En tanke ni bör tänka ni som frågar denna fråga innan ni ställer den - alla kan inte få barn, visa hänsyn. Alla vill inte ha barn, så kan det faktiskt vara.

Jag vet inte hur många gånger jag fått den frågan de senaste 2 åren... 100 gånger är inte att ta i kan jag lova.

Ni ska tolka mig rätt, jag önskar mig barn i framtiden. I framtiden. Det är ju inte så att jag kommer hålla det hemligt heller om nu så blir fallet.

Men nu är det så att jag fokuserar på studier. Och så är jag så tacksam för att ha så fina barn runt om mig, brorsbarn och kompisbarn. Så himla goa ungar har ni mina nära och kära. Ni är så fina föräldrar med, glöm inte det!

Så var det med den saken, god natt. Terminstart imorn. 1/6 är avklarad, tjohooo!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0