Hår

Av mina bröder med familjer fick jag bland annat presentkort på klippning hos EGO och då kan jag beställa tid av min favoritfrisör Sandra Andersson! Det var hon som jag var hårmodell hos våren 2011 och klippte mig i den frisyren som är som "profilbild" här på bloggen.
 
Nu är ju frågan som alltid kommer när man ska till frisören:
-Hur ska jag klippa mig?
 
Mitt hår har växt något extremt fort, vilket är roligt, då vet jag att jag vågar klippa av img det igen i framtiden. Min tanke nu är att skippa lugg som jag haft under hösten, som jag låtit växa lång. Den är minst ner till mina kindben. Gör jag mittbena ser jag ut som Robert Wells, not my prettiest hairdo!
 
Troligtvis blir det att klippa topparna fräscha och så kommer jag nog försöka få en snygg snelugg. En klassisk Mathildafrisyr (som jag haft i många år). Till sommaren kanske håret åker av igen, vi får se. Nu vill jag ha det långt ett tag.
 
Här nedan har vi en vacker människa. Varför jag valt just denna bild är för att jag gillar frisyren. Kanske säger till Sandra "Gör mig så här snygg!". Hon är grymt duktig så hon skulle nog lyckas med frisyren, så får jag jobba på ansiktet, hehe!
 
Keira Knightley, bilden tagen härifrån.
 
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0