Händer just nu

Precis kommit hem från min omtenta. Gick så mycket bättre än sist men det kommer vara på målsnöret, bara hoppas jag kommer på rätt sida av snöret.

Ska upp på stan och äta lunch med några klasskompisar alldeles strax, fira att vi tog oss igenom omtentan och leva på hoppet.

Just det, om det går som det ska kommer vi byta lägenhet. Vi har äntligen hittat någon som vill ha våran och vi kan tänkas ta deras. Ska träffas i veckan och skriva papper så ingen drar sig ur. Uppdaterar vid senare tillfälle. För att dämpa er nyfikenhet kan jag säga att det är en 2rok på 59kvm, på väster (väster är inte bara Vasastan..) Stjärnhusen närmare bestämt.

Ikväll ska vi bjuda vänner på mat.

Detta är min lördag, vad gör ni denna lördag?
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0