Upp som en sol, ned som en pannkaka!

Tack Maria & Mindy för att ni piggade upp min kväll med tipset om "fis-ljuset"!

Dagen har varit toppen, först min första blodgivning och sedan iväg till Köping för tantfika och lite 1 årsfirande.

Em och kväll har varit skräp då min mobil gått och hängt sig, ja precis så illa är det.
Jag är förkrossad över alla bilder som troligtvis kommer vara borta om jag får tillbaka mobilen. Kan ju ev. få en helt ny och då är det verkligen kört. Fick en lånemobil och nytt simkort, katastrof, alla nummer är borta!

Visst är det ingen riktig katastrof, men för mig är det faktiskt riktigt jobbigt att förlora alla kontakter och alla bilder, hoppas de flesta är sparade i dropbox, men tror den är full så de senaste 3 månaderna är nog bilderna borta. Alla kort från jul och 25årsfirande..jo för mig är det som en mindre katastrof just nu.
Hoppas på det bästa att allt finns kvar och jag får min telefon tillbaka. De sa 2 veckor, risken är stor att det dröjer längre, så jag kanske inte hinner få den innan Mexico, buhu!

Skitkväll!

Nu flera avsnitt av Heart of Dixie så jag slipper tänka på det!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0