"Help me eat my feelings"

Sett avsnitt 14 av säsong 2 av Hart of Dixie, därav titeln.
Att "tröst-äta" kan ju faktiskt mildra (så länge det inte sker under en längre period, då behöver man troligtvis hjälp).
Själv så unnade jag mig schampo och balsam från Kevin Murphy, lite som att tröst-äta (fortfarande ledsen för att min mobil är ur funktion).

 
Och såhär ser jag nu ut, efter att ha klippt mig, asdålig bild (min mobil tar så mycket finare!!!) och frisyren är bättre på riktigt!
 
Starx dags för andra omgången av en scoutledarutbildning, idag ska vi vara utomhus (det är råkallt ute, sådär så fukten tränger sin in i benmärgen..) på med många lager kläder!
 
Ha en fin tisdagsem och kväll.
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0