Blomsteräng vid vattnet..

..ungefär så luktar jag just nu. Mycket gott och friskt vill säga, haha.
Jag har haft "hemma-spa", det var välbehövligt, känner mig som en ny människa! 8h sömn på detta så är jag ungdomen själv, hahaha!
Så skönt när man tar sig tiden att skrubba hela kroppen, ha ansiktsmask och smörja in sig från topp till tå med 5 olika "salvor" avsedda för olika kroppsdelar, ja helt enkelt vårda den vintersköra huden. Len som en barnrumpa sägs det att man kan va, jag är nog bra nära.
Fick superduperbra schampo- och balsamprover i födelsedagspresent som medföljde presentkortet på klippningen på EGO. Det luktar så gott om mitt hår och det är så mjukt.

Jag sammanfattar hela detta inlägg med att säga att vardagslyx är verkligen lyxigt när man får pyssla om sig själv.
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0