Gammalt mönster

Japp nu är det igång igen så som det var innan jag började plugga. Samma mönster repeteras. Jag får ont i magen kvällen innan jag ska till jobbet, segar hemma så att det så tajt att jag ska hinna till jobbet i tid för jag vill inte dit.
11 turer kvar och jag försöker hålla mig flytande. Just nu är det tungt. Väldigt tungt. Trots att jag försöker hitta på roliga saker när jag inte är på jobbet så tar jobbet så mycket energi så jag orkar knappt något mer.

Biter ihop och kämpar. Överliggning Stockholm väntar och jag vill verkligen inte!! Som en kursare sa till mig i våras innan terminen slutade: "Men Mathilda, du borde ju verkligen inte vistas i den där miljön där du har mått så dåligt förut. Du måste ta hand om dig."

Jag lovar mig själv en sak, att jag ska göra allt jag kan för att detta är sista sommaren som jag kommer vara tågvärd.

<3mme

Kommentarer
Postat av: Aida

Usch! Känner igen det där! Skickar massa positiv energi till dig!! HEJA!!

Svar: Tack snälla rara! Kram
Mathilda

2013-08-09 @ 17:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0