23 nätter

Sedan går flyttlasset. Bokade flyttbil igår. Vi har hittills packat 12 kartonger. Det har börjat eka lite smått trots att vi har mycket kvar! Förra veckan bokade vi flyttstäd för kök, badrum och fönster. Skönt att slippa det, räcker med allt annat, det kommer verkligen vara värt det. Idag skulle hyresvärden ha kollat vår lägenhet för att se om vi måste åtgärda något, vi räknar med ett par hål, hoppas de inte hittar något annat vi inte sett. Men det körde tydligen ihop sig så de ska komma på onsdag istället. Vi är ändå inte hemma så vi får väl en lapp. Igår var jag lite nere för att vi ska flytta ifrån vårat hem som vi bott i över 4 år. Känns lite sorgligt. Martin säger att han längtar tills vi flyttar, det är bara för att han vill få det gjort haha. Jag tror vi kommer få det bra i nya lyan. Men denna kommer alltid vara speciell, det var ju till denna vi flyttade tillsammans, slog ihop våra bohag. Ja, Restalundsvägen 20 1tr kommer jag alltid hålla varmt i hjärtat! Så mycket vi har upplevt här! Nej nu ska jag ta min lilla tänkande hjärna och gå och sova. Drömma söta drömmar om forskningsmetodik, statistik och vetenskapsteorier, kan ju hoppas att allt faller på plats men så söta är nog inte drömmarna tyvärr haha!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du kommer att trivas bra på nya stället. Tänk så skönt när huvudet är fullt utav plugg att ta en paus och ha så nära till fin natur! Och det finns alltid parkeringsplatser! Och ingen kan titta rakt in i vardagsrummet på samma sätt :)

Svar: Ja du har så rätt min vän. Det kommer bli bra! Bara vi får bo in oss lite :-)
Mathilda

2013-04-12 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0