Massage, plugg, fika

Solen skiner. Jag ska till SPA-huset och få en 60 minuters helkroppsmassage. Har äntligen hittat en tid som passar. Fick presentkort av Martin där i julklapp och först nu kan jag utnyttja det. Kommer kunna få en 45 minuters halvkroppsmassage också, den måste jag boka in snart, presentkortet är bara giltigt 1 år och snart är det jul!
 
 
Sen blir det plugg, massor med text att läsa. Har klämt in en kvällsfika på Fröken Brogrens med några vänninor..lite pause måste man få, och socker!
 
 
Ingen scouting idag, men de klarar sig utan mig för dagens aktiviteter. Nästa onsdag är jag ledrae Mathilda igen!
Flera har frågat mig varför? Jag säger varför inte? Jag får så mycket och kan ge endel, fantastiskt att se människor utvecklas! Så mer scouting för mig, tack!
 
Trevlig em/kväll på er!
 
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0