Från kallt och mörkt till varmt och ljust!

Min fina vän Tina skickade några låtar som hon kallade för "Örongodis" och jag fortsatte på den listan. Nu har jag gjort en låtlista på min Spotify som heter "Autum 2012", där ligger alla de låtarna (de står nedan i alfabetisk ordning efter artiste/ns/rnas namn). Min förhoppning är att listan ska fyllas på under den kalla, regninga och mörka höst vi har framför oss. Listan ska ge värme, ljus och hopp! Varsågod att börja förtära örongodiset, haha!
 
  • Alicia Keys ft. Nicki Minaj - Girl On Fire
  •  
  • Calvin Harris - We'll Be Coming Back
  •  
  • Ellie Goulding - Anything Could Happen
  •  
  • Emeli Sandé - Read All About It
  •  
  • Example - Changed The Way You Kiss Me
  •  
  • Example - Stay Awake 
  • Flo Rida - I Cry
  •  
  • Gnucci - Goodah 
  •  
  • Olly Murs - I Need You Now
  •  
  • Otto Knows - Million Voices
  •  
  • Petra Marklund - Händerna Mot Himlen
  •  
  • Sbtrkt - Wildfire
  •  
  • Swedish House Mafia - Don't You Worry Child
  •  
  • Tyga - Rack City
  •  
  • Urban Cone - Kings & Queens
  •  
  • Will.i.am, Eva Simons - This Is Love
 
 
 
 
 
 
Tycker du någon låt saknas som jag bör lyssna på och kanske lägga till på min höstlista får du gärna vara så söt och kommentera!
 
<3mme

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag märker att jag har noll koll haha :)

Svar: Äch då ;-)
Mathilda

2012-09-20 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0