En fredag

Jag borde plugga men min hjärna fattar ingenting just nu och jag blir bara frustretad! Jag får läsa lite imorn och massor på söndag så kanske jag kan svara påde frågor jag fått och ska skriva en läslogg av.
 
 
Det jag nyss har gjort som avkoppling är att måla naglarna och lyssnat på kärleksballader. Låtar som alltid spelades på discon när det var dags för tryckare. Typ Bryan Adams, Toni Braxton och Céline Dion. Färgen är nr 404 L'Oréal Paris Color Riche Scarlet Vamp.
 
 
Nu ska jag ge mig iväg till en affär för att köpa lite chips och så ska jag och Martin kolla på något avsnitt av en serie vi plöjer igenom, "The Wire".
 
Imorn blir det lite jobb, till Göteborg och hem. På kvällen blir det kalas! Söndag är oskriven (läs: pluggdag!)
 
Trevlig helg!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0