Min torsdag

Började med Actimel i Söndags. En kurskamrat tipsade om den, ska hjälpa oroliga magar, hade funkat bra för denne. Hur vi kom in på det? Vi läser om kriser och olika typer av stressorer. Nästan så kursen skrattar studenterna i ansiktet, lite komiskt.
Idag åt jag en relativt stor frukost för att vara en vardag iaf. Martin frågade om jag ville ha kokt ägg, det kan han iaf med sitt knä haha (han sa igår att det inte går att plocka med disken i och ur maskinen..risk för sträckning i låret där de tagit en sena ifrån, suck! Hehe). Ja tack, sa jag såklart!

Var förbi Apoteket i Tybble. Köpte lite vitaminer, har ingen lust att uppleva förra årets alla hemska förkylningar. De tog nästan knäcken på mig! Blev glad när kvinnan på andra sidan disken frågade om jag var student. De har tydligen 5% rabbat om har med Mecenatkortet. Tyvärr hade jag inte det. Men hon gjorde som jag gör, tror på folk. Så jag fick rabbaten ändå och sa att jag tar med kortet nästa gång, tror hon kände igen mig. Går alltid dit, inte så långa köer. Älskar bra service och ett leende!

Nu efter lite läsande ska vi parkera i soffan och kolla, som vi brukar säga, "se något avsnitt". För er som inte är jag och min fästman Martin så betyder det att vi ska kolla på någon serie. Just nu ser vi säsong 2 av Homeland och säsong 2 av The Killing. Våran grej, min kärlek och jag.




<3mme

ps.Idag är min brorsdotter/fadderbarn Ruth 1,5 år. Det bara swischar iväg. Snart kan Harry gå. Och ännu snarare blir jag 25. Skrämmande fort haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0