jag vet att jag är vaken då min hals fortsätter att plåga mig!

Jag drömmer så konstiga drömmar. Vaknar upp och är helt slut i hela kroppen. Förkylning nr femtioelva och den ger sig inte. Löste 3 månaders på f&s där jag hann gå 3ggr sen förkyld igen.. Bara massa pengar i sjön! Var hos läkaren förra veckan. Ska dit igen på onsdag nästa vecka. Min mage strular. Och då passade jag på att fråga om mina otaliga förkylningar.. "Antingen har du bara haft otur, annars kan det ju vara något annat. Om du fortfarande är förkyld om 2 veckor får vi se vad vi kan göra." And my cold is still going strong.. Så bota mig! Har ingen energi. Spelar ingen roll hur mycket jag sover och vilar. Trött hela tiden. Påsarna under ögonen som är kolsvarta ska vi inte ens prata om! Vaknat på fel sida idag. Vill ingenting. Sovit själv, inte van vid det. Bortskämd med tryggheten. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0