instinkt ?

Ibland blir jag rädd för mig själv. När jag känner på mig någonting och någon dag senare så händer saker som har samband med det jag tänkt någon dag tidigare. Jag ser det som att jag känner mig själv väl och att jag har bra sinne för att se hur saker och ting kan utväcklas. Jag tror på att allt som händer, inträffar av en orsak, som man kanske inte förstår precis då, men som faller på plats något senare.

"Gud har alltid 3 svarsalternativ till din bön; 1 Ja. 2 Ja, men inte nu. 3 Jag har en bättre plan för dig. Svaret är aldrig ett "Nej". Tro och be alltid till Gud."
Fann denna text på en väns sida, jag tyckte den var fin!<3mme

Kommentarer
Postat av: Blåbär

Jag hoppas verkligen att det är så. Tänker man så känns allting lite bättre. Du är så bra min fina Hulda <3

2012-05-10 @ 16:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0