26 juni 2012

När en familjemedlem har hittat sitt livs kärlek och äntligen får lova denna all sin kärlek genom hela livet, blir jag så rörd och så otroligt glad. Jag blir så lycklig! Kärlek är det finaste som finns och när den blomstrar är livet fantastiskt!

Min mellanstorebror har nu gift sig, vilket betyder att jag nu har gift bort alla mina tre underbara bröder och att jag är ensam kvar av "syskonen i Nordhagen" att bära efternamnet Johansson. Då var det bara jag kvar med giftermål och ev. nytt efternamn, hihi!

Bröllopet var sagolikt vackert med en fantastisk fest utomhus med grillbuffé.

Rebecka och Marcus, all lycka och kärlek önskar jag er. Erat barn Ruth värmer fasters hjärta gång på gång. Ni är så bra, er fina familj!


Och ja, jag gråter för fullt av lycka!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0